امام جمعه زرین دشت گفت:: صهیونیسم جهانی درصدد است تا با شعله ورسازی جنگها و فتنه های مذهبی، از راه هتک حرمت مقدسات و شکستن قداست اماکن مقدسه مسلمانان را رودروی هم قرار دهد.
کد خبر: ۱۰۳۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 09 April 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام غلامرضا دروند پور در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه حاجی آباد، توطئه حرم رضوی و شهادت دوتن از روحانیون جهادی را ترس از این پایگاه بزرگ معنوی عنوان کرد و گفت: روحانیت یک شخصیت جامع الاطرافی دارند که در همه حال در کنار مردم بوده و خواهد بود.

وی افزود: مشارکت روحانیون در خط مقدم گروههای جهادی در ۸ سال دفاع مقدس، دفاع از حرم حضرت زینب ، و کمک رسانی به مردم در زمان وقوع سیل و زلزله نشان میدهد که این افراد همیشه در همه امور برای کمک به مردم پیش قدم بوده و دغدغه داشته اند.

امام جمعه زرین دشت با اشاره به اینکه جامعه روحانیت با کمترین توقع و امکانات زندگی، بیشترین خدمات را به مردم و جامعه ارائه می دهند، تاکید کرد: این اقدامات به منظور هدف قرار دادن <وحدت امت اسلامی> است که آرمان بزرگ انقلاب اسلامی و اسلام عزیز به شمار می رود.

حجت الاسلام دروند پور بیان داشت: آنچه از تحرکات اخیر عوامل استکباری در این گونه جریانات مشخص میشود این است که سخت ترین و تلخ ترین اتفاق برای صهیونیسم جهانی اتحاد امت اسلامی است.

وی تصریح کرد: صهیونیسم جهانی درصدد است تا با شعله ورسازی جنگها و فتنه های مذهبی، از راه هتک حرمت مقدسات و شکستن قداست اماکن مقدسه مسلمانان را رودروی هم قرار دهد.

خطیب جمعه زرین دشت ضمن محکوم‌کردن این اقدام ناجوانمردانه تروریستی در حرم مطهر رضوی ابراز کرد:

ما ملت عزیز ایران این جنایت و اقدام غیر انسانی را محکوم کرده و با نصب العین قرار دادن فرامین علما و روحانیون، اتحاد و همدلی بین مسلمانان را شعار خود قرار می دهیم.

دروندپور در خطبه های دوم نماز جمعه امروز شهرستان زرین دشت به مسائل شهرستانی نیز گریزی زد و گفت: یکی از معضلات اخلاقی در شهرستان زرین دشت مسئله مشروبات الکلی است که متأسفانه مصرف مشروبات الکلی دراین شهرستان رو به افزایش است و تاسف بار تر اینکه سن مصرف مشروبات الکلی هم کاهش پیدا کرده و حتی شاهد مصرف آن در بین نوجوانان هستیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرین دشت متذکر شد: مصرف مشروبات الکلی علاوه بر اینکه مغایر با اخلاق، فرهنگ و آموزه های دینی ما است، منشاء جرایم بسیاری است که در مسایل خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و همچنین انحرافات اخلاقی افراد جامعه تاثیر گذار است.

وی راه مبارزه با این معضل اخلاقی را بسیج همگانی دانست و افزود: همه مردم ، دستگاهها و اهالی علم و قلم باید وارد عمل شوند و مضرات آن و حرمت آن را بازگو کنند.

امام جمعه زرین دشت خواستار ورود جدی دادستانی این شهرستان در خصوص این معضل شد و گفت؛ نیروهای نظامی باید شدت عمل بیشتری بخرج دهند و با قاطعیت با هنجار شکنان اجتماعی و دینی برخورد کنند‌.

او ابراز امیدواری کرد که با همکاری همه مردم شاهد ریشه کن شدن این معضل در این شهرستان باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار